''Gönlünün muradını keşfedersen halledersin!'' Uzun bir aradan sonra herkese merhaba :) Bayadır yazamıyorum çünkü özel bir sağlık lisesinde öğretmen olarak işe başladım. İş hayatına atılmış olmakla beraber, benim için yoğun ve yorucu bir süreçte başlamış oldu. Müzmin talebeliğim, öğretmenlik vasfı kazanmamla beraber bir miktar geride kalmış olabilir. Ama elbetteki hayat boyu öğrencilik hiç bitmiyor. Hele ki yapmak istediklerinizin sadece çok azını gerçekleştirebildiyseniz. ''Yapmak istedikleriniz'' demişken malum 2018 yılını geride bırakıyoruz. Aralık ayının bitmesine son 6 gün. Yılın son günleri geldiğinde, ardımda çok çabuk geçen seneler bıraktığım için hüzünleniyorum. Ama aynı zamanda inşallah ömür yeterde yaşıyor olursak koskoca, yepyeni ve hedefleri/hayalleri gerçekleştirmek için fırsat niteliğinde bir yılı düşlemek heyecan verici oluyor. :) Allah'ın fırsat olarak sunduğu her yeni gün, ay, ve yıl çok kıymetli olmalı bizler için. Di...
Allah herkesin kalbine bakar. Orayı; çok sağlam, çok çiçekli, çok diri tut!'✨