Onlar, “Ey Rabbimiz! Eşlerimizi ve çocuklarımızı bize göz aydınlığı kıl ve bizi Allah’a karşı gelmekten sakınanlara önder eyle” diyenlerdir. (Furkan/74) 💫 İnsan neyin mücadelesini vermeli? Gönüllerde yer tutmak, sosyal çevrede isim yapmak kadar neden mühim değildir? Farabi'nin dediği gibi; Zamanın ters, sohbetin faydasız, herkesin bezgin ve her başın bir ağrı taşıdığını görünce en güzeli eve kapanıp haysiyeti korumak mıdır? İlk insandan bu yana, hep birseylerin mücadelesini vermişiz. Daima bir mücadelenin içerisindeyiz.. Bu, yer yer başkalarına alt yazı geçen bir öne çıkma mücadelesi, yer yer yaşama tutunma, yer yerse maddi mücadele vb. gibi seyler olabiliyor.. Ama en onurlusu; insanın k endi olma, kendini güzele dönüştürme mücadelesi diye düşünüyorum.. Nereden çıktı bu mevzuu diyeceksiniz. Malum yerel seçimlere az kaldı, şu sıralar haberlerde hep seçimle ilgili meseleler, isimler yer alıyor. Bir konuşma proğramında '' belediye başkanlığından ziyade gönül b...
Allah herkesin kalbine bakar. Orayı; çok sağlam, çok çiçekli, çok diri tut!'✨