Hayırlı geceler. İnsanın hayatında, hatırlayınca ürperdiği anılar vardır. Duyunca dona kaldığı; şarkılar, şiirler, ezgiler vardır. Birkaç saniyeliğine herşeyi donduran fotoğraflar ve melodiler vardır. Bunlar müthiş birer hatırlatıcı❤ Bazı şarkı ve melodiler için ''lise yıllarım'' diyebilirim. Çünkü her dinlediğimde -o 3-4 dakikalık zaman diliminde- lise birinci sınıftan dördüncü sınıfa kadar olan iyi kötü herşey film şeridi gibi geçer aklımdan.. Şuan onlardan bir tanesini dinliyor olunca, birkaç şey yazmak istedim.. O yılların ne kadar özel ve güzel olduğunu zaman geçince anlıyorum. Birde tuttuğum ajandalardan🙏 Kendime teşekkür ediyorum o ajandalar için çünkü 5 yıl, 10 yıl sonraki kendime daha güzel bir hediye veremezdim. Herseyin çok yoğun yaşandığı dönemler. Üzüntünün, heyecanın, sevinçlerin, umutların.. Lise yıllarımı babamın tayin durumundan dolayı Hatay'ın Reyhanlı ilçesinde geçirdim. Sosyal imkanlar bakımından kısıtlı bir ilçeydi malesef. Her aradığı...
Allah herkesin kalbine bakar. Orayı; çok sağlam, çok çiçekli, çok diri tut!'✨