Hayırlı geceler.
İnsanın hayatında, hatırlayınca ürperdiği anılar vardır. Duyunca dona kaldığı; şarkılar, şiirler, ezgiler vardır. Birkaç saniyeliğine herşeyi donduran fotoğraflar ve melodiler vardır. Bunlar müthiş birer hatırlatıcı❤ Bazı şarkı ve melodiler için ''lise yıllarım'' diyebilirim. Çünkü her dinlediğimde -o 3-4 dakikalık zaman diliminde- lise birinci sınıftan dördüncü sınıfa kadar olan iyi kötü herşey film şeridi gibi geçer aklımdan.. Şuan onlardan bir tanesini dinliyor olunca, birkaç şey yazmak istedim..
O yılların ne kadar özel ve güzel olduğunu zaman geçince anlıyorum. Birde tuttuğum ajandalardan🙏 Kendime teşekkür ediyorum o ajandalar için çünkü 5 yıl, 10 yıl sonraki kendime daha güzel bir hediye veremezdim. Herseyin çok yoğun yaşandığı dönemler. Üzüntünün, heyecanın, sevinçlerin, umutların.. Lise yıllarımı babamın tayin durumundan dolayı Hatay'ın Reyhanlı ilçesinde geçirdim. Sosyal imkanlar bakımından kısıtlı bir ilçeydi malesef. Her aradığımı kolayca bulamadığım, istediğim fakat çok satılanlar listesinde olmayan kitabı bulabilmek için ilçeyi talan etmek zorunda kaldığım, konferansların/söyleşilerin yılda 1-2 den fazla düzenlenmediği bir yerdi o zamanlar. Şuan çok değişmiş tabii. Bunları şikayet amaçlı anlatmıyorum, şöyle bi geçmişe bakıp düşündüğümde dikkatimi şu çekiyor; şuan yaşadığım yerde herşeyin bu kadar ulaşılabilir ve kolay olmasına rağmen bazı şeyleri lise yıllarındaki kadar tutkuyla gerçekleştiremiyorum. Hatta o zamanlar çok istediğim şeyi gerçeklestirmek şuan için gayet mümkünken içimde o isteği ve enerjiyi hissetmiyorum.
Gerçekleştirmek istediği bir sürü hayalleri, hedefleri olan; tanışmak istediği bir sürü insan, okumak istediği bir sürü kitap, katılmak istediği bir sürü kurs, kendini geliştirmek istediği bir sürü alan, çekmek istediği bir sürü fotoğraf gibi türlü türlü bir sürü şeyi isteyen, istek enerjisi çok yüksek bir kızmışım ben. Ne ara tüketmişim bunca şeyi! Ufak şeylere tutkuyla bağlanmamı sağlayan o şey her ne ise, içimdeki. Onu büyütmeli, onu beslemeliydim herseyden önce. İlk onu.
Büyümek, olgunlaşmak dedikleri mi bu yoksa, bilemiyorum.. Nerede o en yakın arkadaşınla çimlerde oturup içtiğin limonatanın heyecanı? Lezzetli zamanlardı. Soğuk yemekle kimsenin derdinin olmadığı, ekmeğe salça sürüp yemeğe bayıldığımız yıllar. O zamanları geri getiremeyiz ama o özlediğimiz zamanlardaki 'biz' olabiliriz. Sönmeye yüz tutmuş o ışığı tekrar parıldatmanın yollarını bulmalı diye düşünüyorum vee güzel, huzurlu geceler diliyorum. O dönemlerde çok dinlediğim bir melodiyi ve defalarca izlediğim filmin linkini bırakıyorum, öneri olarak. :)
- Bir melodiden çok daha fazlası için; https://www.youtube.com/watch?v=Ij45KeC3Y1o
- Lise yıllarımda defalarca izlediğim film için; https://hdeniyifilmler.net/heiran-iran-filmi-hd-izle.html

Yorumlar