Be soft don't be stern! | Yumuşak ol, acımasız olma!
Ey kalbim!
Olmayana üzülme olur mu?
Kalpsin, hassassın, incinirsin, olmayana üzülürsün bilirim. O an anlamazsın olmayanın sebebini ama vardır illaki bir nedeni. Öğrendin ki; kin duymak ve muhabbet beslemek arasında ufacık bir çizgi varmış. Birine çok güvenmeden önce fikir ayrılığı yaşanan durumlarda verdiği tepkiye bakmak gerekirmiş. İşin sonu dönüp dolaşıp yine beklentileri itidal seviyesine çekmeye geliyormuş.
Umma ki kırılmayasın kalbim!
Her tartışmayı kazanmak durumunda değilsin. Aynı fikirde olmasanda anlaş. Herkesi herşey için affet. Nefret etme. Her ne olursa olsun asla nefret etme! Her nefret kalbine karabiber tanesi gibi bir iz bırakıyor. Kirletme. Unutma, Allah herkesin kalbine bakar. Orayı çok sağlam, çok çiçekli, çok diri tut! Kötü huyu adet edinme. Enerjini bugün için harca. Her anın kıymetini bil, keyfine var. Baş gözünü ayıp, kusur, eksik görmeye kapat ki gönül gözün açılsın. İyilikten ve güzellikten taraf ol. Musibete değil, muhabbete odaklan. Kötüye değil, iyiye odaklan. Çirkine değil, güzele odaklan. Şükredici ol. Küsmek ve darılmak için bahaneler aramak yerine sevmek ve sevilmek için çareler ara..
Allah daima iyilerle, güzel yürekli insanlarla karşılaştırsın. Bizleri de insanların karşılaşmak istediği iyilerden eylesin!
Selametle..

Yorumlar
~Çok sağlam, Çok çiçekli, Çok diri~
Rabbim bu güzellikeri hiç eksiltmesin ve senin vesilenle herkese nasip etsin inşallah :)